Winnaars van de 2e huwelijksreis 2003 zijn:
Wouter en Patricia van Wijk

Klik hier voor de Spanje foto's !!!!!!!

Op vakantie met de fotograaf,
dat is pas gaaf!

Als bruidspaar van het jaar mochten wij een week naar Andalusie, om daar een tweede bruidsreportage te maken. Geheel verzorgt door Fotografic Art Design.
25 Oktober stonden we op Schiphol samen met onze fotograaf Freek Oosterhuis en zijn vrouw Henny, die de reis heeft gefilmd.
Het verzamelen van alle bruidsparen was al een belevenis op zich. Je zag de mensen kijken en zich afvragen wat er aan de hand was.
In totaal waren we met 12 bruidsparen en 13 fotografen.
Eenmaal in Spanje aangekomen op het vliegveld van Malaga, moesten alle bruidsparen nog even in het vliegtuig blijven zitten, totdat alle andere passagiers uitgestapt waren. Daarna mochten wij ook onze stoelen verlaten.
We liepen met zijn allen door de lange gangen op het vliegveld. En toen we de trap afkwamen met alle bruidsparen gingen de flitsers veelvuldig af, want daar hadden alle fotografen zich ondertussen verzameld.
Toen de eerste groepsfoto gemaakt was werden wij nog enthousiaster en kregen nog meer zin in de dagen die nog moesten komen.
Vanaf het vliegveld was het nog een half uurtje rijden naar het hotel. Bij het hotel aangekomen werden de kamers verdeeld. Even wachten op de sleutels en toen snel naar de kamer om je te verlossen van je bruidskleding, want die hadden we al een uurtje of tien aan. De kamers waren echt waanzinnig mooi, we hadden een enorm groot bed en prachtig uitzicht op de zee en op het zwembad.
Die eerste dag gingen we vroeg naar bed, want je bent best wel moe van de reis en alle spanningen.
De volgende dag was het vroeg uit bed voor een druk programma, in bruidskleding natuurlijk. We werden ‘s morgens al vroeg opgehaald met een bus en vertrokken met zijn allen naar Sevilla. Daar bezochten we het Spaanse Plein en het Alcazar Paleis.

Het weer was helaas wat minder mooi, maar dat weerhielt ons niet. We hadden nog een aantal dagen een busje gehuurd en zijn nog naar een aantal andere hele mooie plaatsjes geweest zoals: Mijas, waar we een gezellige Flamingo-avond hadden. De luxe jachthaven van Marbella. Frigiliana, een klein dorpje in de bergen met alleen maar witte huisjes. Ronda, waar we een hele bijzondere diepe kloof hebben bezocht.
Dus al met al hebben we heel veel mooie plekjes gezien van de omgeving en veel gelachen met Freek, Henny en de andere bruidsparen.
Zaterdag 1 November eindigde de reis.
Het was voor ons een unieke ervaring, want wie heeft er nu zo vaak zijn bruidskleding aangehad en nog een reis gewonnen ook.
In januari 2004 vindt de reünie plaats en dan wordt tevens de fotograaf van het jaar bekend gemaakt. Freek en de andere fotografen moeten twee foto’s insturen van het bruidspaar van het jaar met het thema “Spanje”.
Wij hopen dat Freek in de prijzen valt, want het was voor hem kei hard werken.
Hierbij willen we Fotografic Art Design nogmaals bedanken voor deze fantastische reis.
We wachten in spanning op het eind resultaat, ons tweede trouwalbum en onze DVD, maar dat kunnen we ook zeker toevertrouwen aan Freek.